آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس
 
کلبه فراقط!!!
چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 1:36 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


پزشک تيم فوتبال پرسپوليس آخرين وضعيت بازيکنان مصدوم اين تيم را تشريح کرد.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، وجيه الله چشمه سري در مورد آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس گفت: کئون جون که در معاينات، با پارگي ليگامنت ناحيه مچ پا مواجه شده بود، پس از MRI به فيزيوتراپي پرداخت. امروز جواب MRI مي آيد و وضعيتش مشخص مي شود.

وي در مورد مصدوميت سوسا عنوان کرد: روبروتو از ناحيه زانو با پارگي رباط صليبي مواجه شده و نياز به جراحي دارد که زمان درمان او 6 تا 8 ماه به طول خواهد انجاميد. بر همين اساس گزارش پزشکي اين بازيکن به باشگاه ارائه شده تا آخرين تصميمات در خصوص اين بازيکن اتخاذ شود.

دکتر چشمه سري در مورد شرايط فشنگچي تصريح کرد: امير حسين که با يک تکل در بازي با فولاد دچار پارگي ليگامنت خارجي و داخلي شده بود. پس از معاينات و MRI تحت درمان قرار گرفت و به فيزيوتراپي پرداخت. وي همچنين بطور ميانگين روزي سه جلسه فيزيوتراپي مي کند که امروز به چهار جلسه فيزيوتراپي خواهد پرداخت. ضمن اينکه مدت زمان درمان اين بازيکن حداقل يک ماه در نظر گرفته شده بود که با توجه به گذشت 10 روز از اين مدت، وي حداقل حدود 20 روز ديگر تحت درمان خواهد بود.

پزشک سرخپوشان درباره مصدوميت محمد قاضي در اردوي تيم ملي خاطرنشان کرد: در تماسي با دکتر خانلري پزشک تيم ملي فوتبال کشورمان مطلع شديم که وضعيت قاضي رو به بهبودي است و در تمرينات گروهي نيز شرکت مي کند.

چشمه سري در مورد مصدوميت جزيي گردان گفت: شهاب از ناحيه تاندون زير کشک پا دچار التهاب شده بود که با فيزيوتراپي تا حدودي رفع شده و وضعيت نهايي او فردا مشخص مي شود. گردان قطعا براي بازي با نفت مشکلي نخواهد داشت.

پزشک پرسپوليس در خصوص وضعيت مهرداد پولادي گفت: مهرداد در تمرينات تيم ملي دچار پارگي عضله از نوع گريد 2 شد که درمان او چهار تا شش هفته به طول خواهد انجاميد و پس از آن مي تواند در تمرينات گروهي شرکت کند.

پرسپوليس در هفته هشتم ليگ برتر يکشنبه هفته آينده به مصاف نفت تهران مي‌رود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان